Saturday 25 November 2017

Play Norge Hjerter Trading Kort Spill Online


Kingdom Hearts Trading Card Game En Starter Deket av Kingdom Hearts Trading Card Game Kongeriket Hearts Trading Card Game er et samlerkortspill utgitt av Tomy og oversatt til engelsk av Fantasy Flight Games. Den ble utgitt i Japan før den engelske versjonen ble utgitt i USA i 2007. Det er for øyeblikket sju kortsett i Japan og fire i USA. Kortsettene som er utgitt i Nord-Amerika så langt, er: Basissett - Det første settet med kort i den japanske motparten En mørkhet våknet - Den andre og tredje settet fra den japanske motparten Light amp Darkness - En kombinasjon av det fjerde japanske settet og salgskort utgitt av Tomy i pakker med pocky Break of Dawn - Det fjerde settet utgitt av Fantasy Flight Games, bestående av utskrift fra tidligere sett for å passe inn i det nye layoutet for kortene, samt kort fra de for tiden ikke utleverte japanske settene. Meget til chagrin av sin fanbase kunngjorde Fantasy Flight Games at de sluttet å publisere sine publiserte TCGer, noe som betyr at eventuelle fremtidige engelske sett må publiseres av et annet selskap hvis det noen gang blir plukket opp igjen. Dekk og spillertyper Et dekk består av minst ett og førti kort, inkludert spillerkortet og har en maksimumsgrense på seksti kort, inkludert spillerkortet. Spillerkortet som er valgt, kan endre dekkstypen drastisk, og det er tre forskjellige typer spillere å velge mellom: PlayerLight: Disse kortene har de fleste kortene tilgjengelig for dem og er enkleste å bygge dekk for. PlayerDark: Disse kortene kan ikke spille Friend, MagicFriend eller Attack-kort og i stedet spille DarkHeartless kort i stedet for Friend-kort. Disse dekkene har en mye mer begrenset mengde kort tilgjengelig for dem, men har fordelen av å ha et mye bredere utvalg av DarkHeartless kort enn Friend-kort å spille siden DarkHeartless ignorerer Unique Card-regelen. PlayerXIII: Disse kortene fungerer akkurat som DarkPlayer-kort, men spiller ingen kort som venner i stedet for DarkHeartless. PlayerXIII-kortene har også tilgang til utstyrskort som gir dem ødeleggende effekter som evnen til å utfordre motstanderen to ganger i en tur. PlayerXIII-kort kan også bruke andre PlayerXIII-kort i dekk som Friend-kort. Ingen kort ignorerer Unique Card-regelen, men PlayerXIII-kort som brukes som venner, gjør det ikke. Spillet er et tospillerspill (i henhold til regler kan flere være valgfrie) og hver spiller har et dekk som består av mellom førtito og seksti kort, med ett kort fra de respektive dekkene som et spiller kort. For å vinne spillet må du ta med dine motstandere Heart Points (HP) til 0 eller oppnå et samlet verdensnivå på 13 eller høyere. Hver spillers tur har fire faser. Tegn fase. Under tegningsfasen tegner en spiller kort fra hisher eget dekk til de har seks kort i hånden. Hvis spillerens dekk ikke har kort, blir skillebunken så blandet og blir spillernes dekk. Handlingsfase. I denne fasen kan en spiller spille et World-kort, Friend-kort, Magic-kort, MagicFriend-kort og eller Dark-kort. Spilleren kan også velge å bekjempe noen mørke kort på Hisher World-kort. Med det siste regelverket som tilbys av Fantasy Flight Games, kan en spiller nå også initiere en Form Endring i deres handlingsfase. Et Sora LVL2-spillerkort Utfordringsfase. I denne valgfrie fasen kan en spiller utfordre hisher motstanderen. Taperen av utfordringen taper HP, avhengig av hvilke kort som ble spilt under utfordringen. Kast fase. I løpet av denne fasen kan en spiller kaste bort uønskede kort fra sin hånd og må kaste bort kort fra feltet som deltok i en kamp eller utfordring som slår. MagicFriends blir også kastet på dette tidspunktet. Korttyper Spiller: Dette kortet forblir i spill for spillet hele tiden. Hvert spiller kort har et nivå, starter Heart Points, en angrep verdi og en magisk verdi. I begynnelsen av spillet går spilleren med lavest nivå spillerkort først. Det finnes ikke maksimalt antall hjertepoeng som en spiller kan ha, da det trykte antallet Heart Points bare er startverdien. Venn. Vennekort har et nivå, støtteverdi og en magisk verdi. Venner blir på banen til de blir brukt i kamp mot mørke kort eller etter å ha deltatt i en utfordring. Venner kan kun spilles i løpet av handlingsfasen. Nivået på et vennekort bestemmer om det kan spilles av eller ikke. Du kan ikke spille et vennekort hvis nivå er mer enn ett over det høyeste nivået av en venn eller magicfriend på din side av feltet. For eksempel kan et nivå tre venn ikke spilles med mindre du kontrollerer en venn på minst nivå to. Regelen Unique Card angir at en spiller ikke kan ha to venner med samme navn i spill på en gang. Hvis en spiller ønsker å spille et vennekort fra hisher hånden og et kort med samme navn allerede er på spill på hisher side av feltet, blir kortet på feltet sendt til bøylen og deretter kortet fra hånden spilles av . Magic. Magiske kort har et bredt spekter av effekter. For å spille et magisk kort må spillerkortet eller en av spillernes vennekort i spill ha en total magisk verdi som er større enn eller lik nivået på magisk kortet. Når spilleren er spilt, følger spilleren effektene på kortet og sender deretter magisk kortet til kassetten. MagicFriend. Disse kortene betraktes som magiske kort mens de er i dekk, hånd eller kaste bunke. Når de er på banen, blir de behandlet som venner. Mørke kort. Disse kortene spilles på et motstanders verdens kort. Mørke kort har et nivå og en Power-verdi. Antall Mørk kort som kan være på et enkelt World-kort er lik det World Cards-nivået. Et mørkt kort kan kun spilles hvis nivået er lik eller mindre enn en motstanders kombinert verdensnivå. World Cards. Verdenskort spilles oppå hverandre og kan kun spilles en gang per tur. Når en spiller spiller et verdenskort, får han eller hun 1 Heart Points. Når summen av spillere World Cards nivåer er større enn eller lik tretten, vinner han eller hun. En spiller kan ikke spille et World-kort hvis det er noen mørke kort på sitt øverste verdenskort. Angrepskort. Disse spilles når du kjemper mot mørke kort eller under utfordringer. Når de spilles, øker de angrepsverdien av spillerkortet med støtteverdien på angrepskortet. Etter at de er brukt, blir de sendt til kastehullet. Utstyrskort: Disse fungerer på samme måte som angrepskort, men kastes ikke på slutten av en utfordring. Med mindre annet er oppgitt, kan et kort bare ha ett utstyrskort som er utstyrt med det på en gang. Regelen Unique Card gjelder også Utstyrskort, slik at tegn som kan utstyre flere utstyrskort, ikke kan bruke multipler på samme kort. Formkort: Disse kortene er plassert på et spillerkort og gir det spillerkortet nye statistikker og effekter. Kriteriene for å spille et skjemakort eller å miste det er detaljert på det aktuelle kortet. Hendekort: Disse kortene er unike fordi de er navngitte og kan bare inkluderes en gang i et dekk. Når de spilles, blir de bare referert til som Event etterfulgt av et nummer (for eksempel Event 1). De har potensielt spillbyttereffekter når de spilles, og derfor er de begrenset til en enkelt kopi per dekk. Spilltyper Det er tre hovedtyper av dekksbygning og spiller Kingdom Hearts TCG: AggroAttack build Denne stilen av spillet fokuserer på å vinne utfordringer. En Aggro dekk vil trolig bestå av mange kort som vil støtte spilleren i en utfordring, masse draw power og svært få verdenskort, hvis noen i det hele tatt. Denne typen dekk vil mer sannsynlig bestå av låsing og kontrollkort for å prøve å holde overkanten i en utfordring. Disse dekkene kan forventes å være angreps - og utstyrskort tungt for å øke angrepskraften i trange situasjoner. Kjøpe Break of Dawn Valor Form dekk ville være et godt valg. World RacerRushing build Denne typen dekk er avhengig av å oppfylle World Count 13 seiersbetingelsen. Disse dekkene har vanligvis mye trekkraft, mange helbredende kort og kort som vil hjelpe dem å rydde deres verdensson med mørke kort, slik at de kan spille flere verdenskort. Dette dekket vil imidlertid ikke inkludere mange kort for å hjelpe dem å vinne utfordringer og stole på HP-gevinsten de kan bruke til å gjenopprette HP-tapet i utfordringer. Jack of all TradesBalanced deck Jack av alle Trade Decks (Vanligvis referert til som JoaT decks) fokuserer ikke helt på enten vinnende tilstand, og i stedet prøver å inkludere en balanse mellom kraftige utfordringskort og nok World Cards for å oppfylle World Count 13 seiersbetingelsen. Disse dekkene har ingen settsteori bakom dem, for å oppfylle enten seierskilling så snart som mulig, og dekkene vil mest sannsynlig avhenge av spilleren. Hjertes kortspill hjerter Kortspill hjerter er et triks å ta kortspill i kortets omvendte familie spill, hvor å ta poeng er en dårlig ting. Poeng er tatt ved å ta triks som har et kort i hjertefargen eller Queen of Spades. The Queen of Spades er kjent som et straffekort fordi du får 13 poeng hvis du tar et triks med Queen of Spades som er verdt flere poeng enn alle hjerter kombinert. Hvis du ikke er kjent med hjerter, er det instruksjoner om hvordan du spiller. For å foreslå en forbedring, eller bare si hei, vennligst kontakt meg på twitter :-) Følg battagline eller Tweet til battagline Solitaire Games Yukon Gaps Kortspill Beregning Freecell Klondike Freecell Games Hardcell Penguin Freecell Classic Freecell Freecell Gruve gamle versjoner Spider Solitaire Tower Golf Card Game Freecell Video Poker Super Aces 50 Hand Poker Deuces Wild Bonus Poker Pyramid Spill Par Pyramid Kolonner Giza Tall Tower Cruel Kortspill La Belle Lucie Freecell Gruve Old Shamrocks Tower Solitaire Golf Tall Tower Old Version Golf Old Version Tower Scorpion Gamle Spider Spiderette Gamle Scorpion Poker Slots Amazing Ace Deuces Wild Super Aces Bonus Original Poker Slots God Forsinkelse Fortress Euchre Solitaire Bristol Bakers Tusen Jul Solitaire War Card GameKingdom Hearts Trading Card Game Kongerikets hjerter Trading Card Game er et samlekortspill som opprinnelig ble utgitt av Tomy i Japan og oversatt til engelsk og utgitt i USA ved Fantasy Flight Games i 2007. Det er curr ently syv kort sett i Japan og fire i USA. Kortsettene som er utgitt i Nord-Amerika hittil er: De fire settene med kort utgitt i USA. Basissett Det første settet med kort i den japanske motparten En mørkhet våknet Den andre og tredje settet fra den japanske motparten Light amp Darkness En kombinasjon av det fjerde japanske settet og salgskort utgitt av Tomy i pakker med Pocky Break of Dawn. Dette fjerde settet utgitt av Fantasy Flyspill, som består av utskrift fra tidligere sett for å passe inn i det nye layoutet for kortene, samt kort fra de for tiden ikke utgitte japanske settene. Meget til chagrin av sin fanbase, kunngjorde Fantasy Flight Games at de sluttet å utplassere sine publiserte trading kortspill , inkludert Kingdom Hearts trading kortspillet. BS-1 Sora, det første kortet til basesettet. Spiller. Dette kortet forblir i spill for spillet hele tiden. Hvert spiller kort har et nivå, starter Heart Points, en angrep verdi og en magisk verdi. I begynnelsen av spillet går spilleren med spillerkortet på laveste nivå først. Det finnes ikke maksimalt antall hjertepoeng som en spiller kan ha, da det trykte antallet Heart Points bare er startverdien. Venn. Vennekort har et nivå, støtteverdi og en magisk verdi. Venner blir på banen til de blir brukt i kamp mot mørke kort, eller etter å ha deltatt i en utfordring. Venner kan kun spilles i løpet av handlingsfasen. Nivået på et vennekort bestemmer om det kan spilles av eller ikke. En spiller kan ikke spille et vennekort hvis nivå er mer enn ett over det høyeste nivået av venner eller magicfriend-kort på din side av feltet. For eksempel kan et nivå tre venn ikke spilles med mindre du kontrollerer en venn på minst nivå to. Regelen Unique Card angir at en spiller ikke kan ha to venner med samme navn i spill på en gang. Hvis en spiller ønsker å spille et vennekort fra hisher-hånden og et kort med samme navn allerede er på spill på hisher side av feltet, sendes kortet på feltet til kastehullet, da kortet fra hånden spilles av . Magic. Magiske kort har et bredt spekter av effekter. For å spille et magisk kort må spillerkortet eller en av spillernes vennekort i spill ha en total magisk verdi som er større enn eller lik nivået på magisk kortet. Når spilleren er spilt, følger spilleren effektene på kortet og sender deretter magisk kortet til kassetten. MagicFriend. Disse kortene betraktes som magiske kort mens de er i dekk, hånd eller kaste bunke. Når de er på banen, blir de behandlet som venner. Mørke kort. Disse kortene spilles på et motstanders verdens kort. Mørke kort har et nivå og en Power-verdi. Antall Mørk kort som kan være på et enkelt World-kort er lik det World Cards-nivået. Et mørkt kort kan kun spilles hvis nivået er lik eller mindre enn en motstanders kombinert verdensnivå. World Cards. Verdenskort spilles oppå hverandre og kan kun spilles en gang per tur. Når en spiller spiller et verdenskort, får han eller hun et hjertepunkt. Når summen av spillere World Cards nivåer er større enn eller lik tretten, vinner han eller hun. En spiller kan ikke spille et World-kort hvis det er noen mørke kort på sitt øverste verdenskort. Angrepskort. Disse spilles når du kjemper mot mørke kort eller under utfordringer. Når de spilles, øker de angrepsverdien av spillerkortet med støtteverdien på angrepskortet. Etter at de er brukt, blir de sendt til kastehullet. Utstyrskort. Disse fungerer på samme måte som angrepskort, men kastes ikke på slutten av en utfordring. Med mindre annet er oppgitt, kan et kort bare ha ett utstyrskort som er utstyrt til det til enhver tid. Regelen Unique Card gjelder også Utstyrskort, slik at tegn som kan utstyre flere utstyrskort, ikke kan bruke multipler på samme kort. Formkort. Disse kortene er plassert på toppen av et spillerkort og gir det spillerkortet nye statistikker og effekter. Kriteriene for å spille et skjemakort eller å miste det er detaljert på det aktuelle kortet. Eventkort. Disse kortene er unike fordi de er navngitte og kan bare inkluderes en gang i et dekk. Når de spilles, blir de bare referert til som Event, og etterfulgt av et nummer (for eksempel Event 1). De har potensielt spillbyttereffekter når de spilles, og derfor er de begrenset til en enkelt kopi per dekk. Spillet er generelt et tospiller spill (selv om mer enn to kan spille) og hver spiller har et kort bestående av mellom førtito og seksti kort, med ett kort fra de respektive dekkene som et spiller kort. For å vinne spillet må spilleren bringe sine motstandere Heart Points (HP) til 0 eller oppnå et samlet verdensnivå på 13 eller høyere. Hver spillers tur har fire faser. Tegn fase. Under tegningsfasen tegner en spiller kort fra hisher eget dekk til de har seks kort i hånden. Hvis spillerens dekk ikke har kort, blir skillebunken så blandet og blir spillernes dekk. Handlingsfase. I løpet av denne fasen kan en spiller spille et World-kort, Friend-kort, Magic-kort, MagicFriend-kort, andor Dark-kort. Spilleren kan også velge å bekjempe noen mørke kort på Hisher World-kort. Med det siste regelverket som tilbys av Fantasy Flight Games, kan en spiller nå også initiere en Form Endring i deres handlingsfase. Utfordringsfase. I denne valgfrie fasen kan en spiller utfordre hisher motstanderen. Taperen av utfordringen taper HP, avhengig av hvilke kort som ble spilt under utfordringen. Kast fase. I løpet av denne fasen kan en spiller kaste bort uønskede kort fra sin hånd og må kaste bort kort fra feltet som deltok i en kamp eller utfordring som slår. MagicFriends blir også kastet på dette tidspunktet. Dekk og Spillertyper Rediger Et dekk består av minst ett og ettti kort, inkludert spillerkortet, og har maksimalt seksti kort, inkludert spillerkortet. Spillerkortet som er valgt, kan endre dekkstypen drastisk, da det er tre forskjellige typer spillere å velge mellom: PlayerLight. En stor mengde kort er kategorisert som lys, og som sådan tillater den enkleste konstruksjonen av dekk. PlayerDark. En spiller med ett av disse kortene kan ikke spille Friend, MagicFriend eller Attack-kort. I stedet kan de spille DarkHeartless kort i stedet for Friend-kort. Kort kategorisert som Mørk er mindre i antall enn de kategoriseres under Light, selv om de har fordelen av å ha et mye bredere utvalg av DarkHeartless kort, i motsetning til Friend-kort, som DarkHeartless ignorerer Unique Card-regelen. PlayerXIII. Disse kortene fungerer akkurat som DarkPlayer-kort, men spiller ingen kort i stedet for DarkHeartless. SpillerXIII-kortene har også tilgang til utstyrskort, som gir dem ødeleggende effekter, som evnen til å utfordre motstanderen sine to ganger i en tur. PlayerXIII-kort kan også bruke andre PlayerXIII-kort i dekk som Friend-kort. Ingen kort ignorerer Unique Card-regelen, men PlayerXIII-kort som brukes som venner, gjør det ikke. Det er tre hovedtyper av dekksbygning og spiller Kingdom Hearts TCG: Aggro (Attack build) Rediger En Aggro bygge fokuserer på vindende utfordringer. Disse dekkene vil trolig bestå av mange kort som støtter spilleren i en utfordring, har mye draw power, og svært få verdenskort (hvis noen i det hele tatt). Denne typen dekk vil mer sannsynlig bestå av låsing og kontrollkort for å prøve å holde overkanten i en utfordring. Disse dekkene kan forventes å være angreps - og utstyrskort tungt for å øke angrepskraften i trange situasjoner. Kjøpe Break of Dawn Valor Form dekk ville være et godt valg for en spiller som bygger et Aggro dekk. World Racer (Rushing build) Rediger En World Racer dekk er avhengig av å oppfylle World Count 13 seier tilstand. Disse dekkene har vanligvis mye trekkraft, mange helbredende kort og kort som vil hjelpe dem å rydde deres verdensson med mørke kort, slik at de kan spille flere verdenskort. Dette dekket vil imidlertid ikke inkludere mange kort for å hjelpe dem å vinne utfordringer og stole på HP-gevinsten de kan bruke til å gjenopprette HP-tapet i utfordringer. Jack of all Trades (Balansert dekk) Rediger Jack av alle Trade decks, ofte kalt JoaT decks, fokuser ikke helt på enten vinnende tilstand og i stedet prøver å inkludere en balanse mellom kraftige utfordringskort og nok World Cards for å oppfylle World Count 13 seierskap. Disse dekkene har ingen settsteori bakom dem, for å oppfylle enten seierskilling så snart som mulig, og dekkene vil mest sannsynlig avhenge av spilleren. Hjertes kortspill hjerter Kortspill hjerter er et triks å ta kortspill i kortets omvendte familie spill, hvor å ta poeng er en dårlig ting. Poeng er tatt ved å ta triks som har et kort i hjertefargen eller Queen of Spades. The Queen of Spades er kjent som et straffekort fordi du får 13 poeng hvis du tar et triks med Queen of Spades som er verdt flere poeng enn alle hjerter kombinert. Hvis du ikke er kjent med hjerter, er det instruksjoner om hvordan du spiller. For å foreslå en forbedring, eller bare si hei, vennligst kontakt meg på twitter :-) Følg battagline eller Tweet til battagline Solitaire Games Yukon Gaps Kortspill Beregning Freecell Klondike Freecell Games Hardcell Penguin Freecell Classic Freecell Freecell Gruve gamle versjoner Spider Solitaire Tower Golf Card Game Freecell Video Poker Super Aces 50 Hand Poker Deuces Wild Bonus Poker Pyramid Spill Par Pyramid Kolonner Giza Tall Tower Cruel Kortspill La Belle Lucie Freecell Gruve Old Shamrocks Tower Solitaire Golf Tall Tower Old Version Golf Old Version Tower Scorpion Gamle Spider Spiderette Gamle Scorpion Poker Slots Amazing Ace Deuces Wild Super Aces Bonus Original Poker Slots Good Measure Fortress Euchre Solitaire Bristol Bakers Tusen Jul Solitaire War Card Game

No comments:

Post a Comment