Wednesday 1 November 2017

Handel Og Strategi Spill


Spice Road - Strategispill for PC Om Spice Road Spice Road er et nytt bybygg strategispill for PC. Det siste spillet fra Indie Studio Aartform Games lar deg spille som guvernør i kolonitiden, bruke strategiske ferdigheter til å utforske nye land og bygge ditt imperium av byer. Ha det gøy å lage de beste byene mens du kjemper med banditter og går i krig med motstridende fraksjoner. Bruk smart militær - og økonomitaktikk til å perfeksjonere ditt handelsnettverk og bli en Warlord Tycoon Deep i fjellene og ørkener i Sentral-Asia, hvor livet er hardt og døden er plutselig, tynne stier av gull, silke og krydder sporer en bane mellom industriens smi av vest og eksotiske klaser i øst. Du er en kolonial guvernør i det 18. århundre, og bygger en by på Spice Road i en tid med krig og funn. Mer enn krydder reiser dine veier - musket arméer, filosofier, og maktspill som spenner over kloden er under din kontroll. Fra palass til monastry, handel post til smuglere den - din by er verdiløs uten adelsmenn, munker, kjøpmenn og rogues som valgte å leve i det - og holde dem alle glade samtidig er det aldri enkelt. Avansert økonomisk og handelssimulering. 3 bransjer gir varer og tjenester til befolkninger av borgere, slaver og adelsmenn med full kontroll over lønn og skatt. Bygg et nettverk av gårder, gruver og campingvogneruter. Scout kartet for å finne sjeldne og eksotiske varer å eksportere til fjerne land. Beslag Bandit Raiders, eller betal dem hyllest for å holde ruter fredelige. Konkurrere mot listige bedrifts rivaler. Velg diplomati eller raid deres campingvogner og krig mot byene sine. Møt medborgernes sosiale og religiøse behov. Tiltrekke oppdagelsesreisende eller pilegrimer ved å utvikle underholdningen eller den åndelige siden av byen din. Jeg tror det er virkelig fantastisk. Jeg spiller mange strategispill, og det er vanskelig å finne en mid-level tittel som er like solid som Spice Road når det gjelder spill. - Colin Dette må være en av de beste indie-titlene jeg noensinne har spilt. Jeg er virkelig glad i hvordan nye funksjoner som du låser opp, gir nye utfordringer. Den dype spillingen er noe jeg likte mest i Spice Road - Pawel Et utmerket spill. Å ha TONS med moro - UnchaynedStrategy Games Alle spiller strategispill ulikt. Noen liker å samle store hærer og blindt angripe noen i sikte. andre foretrekker å bygge en ugjennomtrengelig festning og få mest mulig ut av sitt domene, mens andre fortsatt liker å fokusere på å samle ressurser og engasjere andre spillere gjennom handel. Det er et dusin eller flere måter du kan spille et strategispill på - det er en del av det som gjør dem så morsomme. Når du kommer rett til det, presenterer Strategispill spillere med en konflikt og verktøyene for å prøve å løse det, men siden veien til seier er aldri grei, er det opp til hver spiller å bestemme hvilke verktøy som skal brukes, og hvordan. Eller med andre ord - hvilken strategi å implementere. Timing er alt i strategispill, timing er alt. Noen ganger er de langsomme og metodiske, mens de andre er fartsfylte, med seier som henger på split-second-beslutninger. Ingen steder er dette mer sant enn i Online Strategy Games, hvor du spiller i et stadig skiftende miljø mot listige menneskelige motstandere. Du må være klar for alt, siden du aldri vet når eller hvor fienden skal streike. Du kan sette inn tid til å utvikle en sterk hær med både offensiv og defensiv evner - tiden din fiende vil bruke til å vokse i kraft også - eller du kan investere i utvalgte sjeldne og kraftige enheter. Uansett må du jobbe for - eller kjempe for - ressursene for å støtte dine krefter og erobringer. En stadig voksende og utviklende hær kan bety forskjellen mellom å overleve et overraskelsesangrep og sende angriperen din i redsel, aldri å gå tilbake. Plariums Strategy Games Plarium er fokusert på å bringe våre spillere den beste MMO Strategy spillopplevelsen på nettlesere. Alle våre online strategispill tar elementer fra både sanntidsstrategi og turnbasert strategispill og kombinerer dem for å skape en unik utfordring for våre spillere. Plarium39s spill tilbyr også en rekke forskjellige innstillinger, som spenner fra et krigsherjet land kontrollert av private militære selskaper i Soldiers Inc .. et post-apokalyptisk ødemark fylt med farlige mutanter i Total Domination. til det solfylte karibiske havet i Pirates: Tides of Fortune hvor pirater plyndrer og gir sjarmerende sjøskjermer. Spill våre Strategispill online gratis fra en hvilken som helst nettleser på både PC og MacCan, du anbefaler et godt tradingstrategispill 16. august 2009, 03:22 Jeg leter etter et spill som jeg kan spille lenge og virkelig holder meg opptatt i mange år. Jeg spiller middelalder 2 mye fordi jeg liker å bygge opp bosetningene mine og handel, men det blir kjedelig på grunn av den monotone slog over kartet, ta det bosetningen, da det bosetningen til du har vunnet slags ting. Jeg så dette spillet kalt East India Company, og det så interessant, men en eller to middelmådige vurderinger var nok til å sette meg av. Jeg liker noe sånt, trading commodoties og ting som det. Det var bra om det var noen kamp, ​​men du behøver ikke å kjempe hele tiden, og noe som ikke er alle diagrammer, grafer og tall. Vil noen kunne anbefale noe sånt Im mer på sci-fi, men innstillingen spiller ingen rolle så lenge det er et godt spill. Og jeg har en ganske gammel datamaskin (det var grunty da Oblivion kom ut, men har ikke blitt oppdatert siden). Takk så meget. Mat og jenter er vanskelig. Medlem siden: Apr 2009 Sted: Auckland, New Zealand Innlegg: 526 16. august 2009, 03:34 Starflight I og II kanskje - Utvikler av The Wizards Grave Android-spill. Diskusjon Tråd: rpgwatchforumsshowthread. phpt22520 Medlem siden: Oct 2006 Sted: The Uncanny Valley Innlegg: 3.607 16. august 2009, 05:42 Kanskje Patrician 3 er en ide. Eller den litt mer tilgjengelige piratbroren Port Royal 2. Begge bør være smuss billig. Senest redigert av Gorath 16. august 2009 kl 06:52. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 16. august 2009, 17:53 X2. Sannsynligvis X3, men jeg har ikke personlig spilt den enda. Med maskinvarebegrensningene, vil du kanskje holde fast med X2 uansett. Det er et stjernespill som gjør at du kan gjøre ganske mye hva du vil. Noen spiller det for kampflyging, noen spiller det for historien (som du i stor grad kan ignorere hvis du vil, og det forteller deg selv å ignorere det en for en stund på et tidspunkt i historien), men de fleste spiller det med bygge økonomiske imperier. Det er litt CPU-intensiv som økonomien din blir større. På mitt gamle system (en Athlon XP 1700 med 1G RAM), ville det starte stamming etter at jeg avdekket det meste av kartet og hadde 50 skip å løpe rundt (på skript måtte jeg ikke manuelt kontrollere dem alle). Ive har aldri hatt en eneste yip på min quotnewquot rig (en 2 år gammel Dell) da Ive spilte. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Join Date: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 16. august 2009, 18:03 Patrician-serien er ganske fin, med ikke så mange ekte diagrammer og ting, men hvis du gjør oppmerksom på detaljer det blir mye lettere. Patrician III har noen irriterende feil, men når du vet hva de er så bare ikke gjør de oppdragene og du kommer på vei. Et annet spill jeg spilte var Merchant Prince II, holdt meg opptatt i årevis og har mange ting å gjøre. Grafikk er lurt skjønt for dagens standardshellip Jeg likte virkelig spillet skjønt. Også, fikk mye lettere etter å ha lest den manuelle hellip Guardian of Nonsense. RPGWatch Donor Original Sin Donor Join Date: Nov 2006 Sted: London, Storbritannia Innlegg: 4,843 16. august 2009, 18:40 Jeg andre X2. Fikk seg veldig hekta på den ene, bygget et handels - og produksjons imperium. Jeg kom aldri inn i X3, men av en rekke grunner. (Du kan trygt ignorere historien, dens rock dum og veldig kort.) RPGCodex Little BRO Ble medlem: Oct 2006 Innlegg: 8.540 16. august 2009, 19:30 Space Rangers 2. Beste trading - og strategispill på lang tid. - Til tross for all min raseri. Jeg er fortsatt bare en rotte i et bur. Medlem siden: Feb 2007 Sted: Taiwan Innlegg: 5.408 16. august 2009, 20:07 Opprinnelig skrevet av skavenhorde Space Rangers 2. Beste trading og strategi kampspill på lang tid. Noen av Anno-spillene. anno. uk. ubipc Jeg tror at Id fortsatt stemmer for X2, men jeg har spilt begge disse og de er gode anbefalinger. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 16. august 2009, 20:28 Jeg må sjekke ut X2. Det har aldri tatt min oppmerksomhet før, men mange mennesker her synes å like det. Når det gjelder Anno, tror jeg jeg har Mike takk for å introdusere meg til det spillet. I noen tråder her recomended han det og sa noe om å få barna sine avhengige av det. Eller kanskje det var deg, kan ikke huske hvem det var. Uansett er det definitivt et morsomt handelsspill. - Til tross for all min raseri. Jeg er fortsatt bare en rotte i et bur. Medlem siden: Feb 2007 Sted: Taiwan Innlegg: 5.408 16. august 2009, 20:56 Mike og et annet medlem fikk meg til å bli hekta på 1701AD. De har sikkert også deg. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Registreringsdato: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 17. august 2009, 00:14 Hvis du likte Anno 1701, er den nye 1404 ikke en brainer. Det ser ut til å være akseptert kunnskap om at det er enda bedre. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 17. august 2009, 23:25 Opprinnelig skrevet av skavenhorde Jeg må sjekke ut X2. Det har aldri tatt min oppmerksomhet før, men mange mennesker her synes å like det. Vær forberedt på å ha mye tid satt til side for det. Original Sin Donor Join Date: Oct 2006 Sted: Florida, US Innlegg: 22,169 17. august 2009, 23:44 Opprinnelig skrevet av Gorath Hvis du likte Anno 1701, er den nye 1404 ikke en brainer. Det ser ut til å være akseptert kunnskap om at det er enda bedre. Jeg er enig - ikke å ødelegge den kommende diskusjonsvurderingen på VGBlogger hvor jeg ser på PC amp DS versjonene og Matt gjør Wii-versjonen hellip, men jeg elsker definitivt Anno 1404 enda bedre enn Anno 1701 Og jeg tror jeg kan skylde Gorath for å få meg inn i Anno i utgangspunktet liker jeg også Tradewinds 2, som jeg spiller på iPhone, men er et eldre PC-spill, det er en spøk. Medlem siden: Oct 2006 Sted: Corning, NY USA Innlegg: 13.552 18. august 2009, 01:12 Jeg snakket med deg til å spille Anno. Moderator RPGWatch Team Original Sin 1 2 Donor Ble medlem: Aug 2006 Innlegg: 7.809 18. august 2009, 21:18 Jeg har bare spilt den første ANNO, jeg tror at 160x hellip jeg aldri kommer inn i sandbox spill så mye, men ikke så mye for meg betyr at Ive likte å spille den i minst en måned eller to for som 3-4 timer om dagen. Jeg vil nok få den nyeste når jeg er ferdig med GIII og spiller alle de andre spillene jeg fremdeles trenger å fullføre. Guardian of Nonsense RPGWatch Donor Original Sin Donor Join Date: Nov 2006 Sted: London, Storbritannia Innlegg: 4,843 18. august 2009, 21 : 37 Opprinnelig skrevet av JDR13 Vær forberedt på å ha mye tid satt til side for det. Det er en ekte tid synke som JDR sier, men jeg er sikker på at du nyter det. Det er bare rettferdig å advare deg om at kommandobrensesnittet (spesifikt menyene) er en ekte smerte i rumpa til du blir vant til det. Etter noen timer med å spille, vil du huske tastetrykk og neppe ta hensyn til grensesnittet i det hele tatt, men å få til det punktet, tar litt tålmodighet. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 18. august 2009, 21:40 Det. Det tidlige spillet er ganske smertefullt på andre måter også - du skal gjøre mye kjedelig, lav avkastning, noe risikabelt transportmiddel til du får et skip som er i stand til enten å hente seriell last eller deaktivere og fange noen av de vanligste smaker av pirat. Derfra ute, det er morsomt. RPGCodex Little BRO Ble medlem: Oct 2006 Innlegg: 8.540 18. august 2009, 22:17 Selv om du betaler en pris for taktikken, finner jeg at stripping Express fra oppdrag 2 før du kommer tilbake, gir det en fin bit av frøkapital til å lage som tidlig muddling rundt mye mindre smertefullt. -- Beklager. Ingen perler av visdom i denne østersen. Dallas Cowboys: Punt. Ta med på utkastet. Detroit Red Wings: Dylan Larkin, raskeste All-Star EVAH Medlem siden: Oct 2006 Sted: Indiana, USA Innlegg: 12.432 19. august 2009, 04:31 Takk alle sammen. Jeg vil definitivt gi X2 en prøve. Dessverre har jeg ikke en joystick for øyeblikket. Den jeg vil ha (Saitek Aviator Xbox 360 og PC-kompatibel) er ikke tilgjengelig her for øyeblikket, så jeg må vente et par uker. Men jeg trenger noe å spille nå. Men siden jeg har (til slutt) en merkevare spankin ny joystick Ill, leter du etter gode fly sim-spill, så vær så snill å anbefale dem hvis noen stikker ut for deg. Mat og jenter er vanskelig. Medlem siden: Apr 2009 Sted: Auckland, New Zealand Innlegg: 526 19. august 2009, 04:32 Opprinnelig skrevet av Prime Junta That. Det tidlige spillet er ganske smertefullt på andre måter også - du skal gjøre mye kjedelig, lav avkastning, noe risikabelt transportmiddel til du får et skip som er i stand til enten å hente seriell last eller deaktivere og fange noen av de vanligste smaker av pirat. Derfra ute, det er morsomt. Jeg liker spill som gjør at du jobber. Men jeg trenger sannsynligvis noen tips for å komme i gang. Mat og jenter er vanskelig. Medlem siden: Apr 2009 Sted: Auckland, New Zealand Innlegg: 526 RPGWatch Forums raquo Games raquo Generelt Ikke-RPG raquo Kan du anbefale et godt tradingstrategispill Du kan ikke legge til nye tråder Du kan ikke svare på innlegg Du kan ikke legge ved vedlegg Du kan ikke ikke redigere innleggene dine Alle klokkeslett er GMT 2. Klokka er nå 02:43. Strategi Spill Spilt 2468 ganger Hjelp den utrolige Mr. Frost, kaninens kriger, for å ødelegge angrep av kaniner med eksplosive granater, ammunisjon og sykdommer Tjen penger med hver bølge av bunnies du beseire og kjøpe ekstra ammunisjon, oppgraderinger og reparasjoner Tjen ekstra med påskeegg og unlock 48 trofeer for ekstra kostymer, kunst og mer. Merk, dette spillet inneholder sterkt språk og bunny-relatert voilens. Spilt 574 ganger Hvem vil vinne denne episke krigen for å bestemme galakseens skjebne Ta kontroll over dine krefter, bygg baser og kjempe for din overlevelse i dette sanntids militære strategispillet. Spilt 985 ganger I det magiske kongedømmet Summoners Rift, begynner et spennende eventyr. Roxas og hans styrker er i mars. Er du modig og modig nok til å stå opp til dem? Begynn din reise ved å redde en rettferdig jomfru i dette mobile spillet. Spilt 2045 ganger Fra en liten steinalder bosetning er det din oppgave å skape et imperium og følge det videre gjennom århundrene.

No comments:

Post a Comment